Länge, eller? / Long time no see!

June 18, 2014

 SV

Jag har varit så upptagen med min utbildning. Jag var inte aktiv alls och inte skapade riktigt fina grejer! Men äntligen jag är klar nu!

Nu är det:
1. Utbildningen
Magister i audiovisuella studier inriktning Transmedia Storytelling.
B.A. Design av digitala medier  och bildproduktion.

2. I samarbete med Folkuniversitet kommer det att finnas personliga kurser i Promarkers för nybörjare men även avancerat. Exemplar jobbar jag på nu och det blir jättekul att träffa duktiga tjejer och killar av alla åldrar som har talang men behöver lite extra information för sätta sig igång! Det blir också mixed media kurser i olika slag beroende på vad man önskar sig, lite mer för grupper än individuella.

3. Lite projekt under sommaren som lanseras i höst.. fortfarande hemlis =P

ENG


I have been terribly busy with my Masters. Therefore I have not been that active and I haven't been making much!

So what has changed is:

1. Degrees
M.A. Audiovisuals - Transmedia Storytelling
B.A. Digital Media Design and Moving Picture Production

2. New courses to take place, in Folkuniversitet.

Promarkers for beginners
Promarkers advanced
Mixed media, divided according to interest.

3. Secret projects on their way at the end of this summer! Happy Hard Work! =) (I didn't think I would say that, =P)

More?? let's see... well, yes but still a secret!!


You Might Also Like

0 comments

thanks!